maandag 29 juli 2013

NIEUWE LABELS

Ik maak altijd als herkenning en als signatuur een label aan mijn werk.
Met een vaste plaats....rechts onder in de hoek van het werk.
Dit omdat het een vorm van herkenning is en ik vind het er mooi strak uitzien.
Nou was ik al een poos op zoek naar een nieuwe leverancier en die heb ik in middels gevonden.

Ik wilde nieuwe omdat ik eerst de naam van mijn atelier gebruikte: EnZo.
Maar inmiddels ben ik zover dat ik mijn eigen naam op erop wilde.
De eerste bestelling ging niet helemaal goed qua afmeting en dus moest het nog een keer over.
Nu is het gelukt en heb ik 2 maten, dat is ook wel eens handig.
Ik heb ze ' per meter ' besteld en moet ze dus zelf nog even op maat afsnijden.
Ze worden als volgt geleverd:
de grote

de kleine
 En dit is zoals ze er in gebruik uitzien:
de grote en de kleine, zo kun je ook goed het verschil zien.
Ik ben er wel tevreden over, het ziet er weer strak en herkenbaar uit.
Achteraf zijn de grote ook  niet verkeerd die kan ik  mooi gebruiken bij mijn grotere werken.

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi en strak!
    Alleen is het zo als een quilt meedoet aan een wedstrijd mag de naam niet zichtbaar zijn. Is misschien iets om rekening mee te houden?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel toffe labels hoor! Handig in 2 maatjes!

    BeantwoordenVerwijderen