zondag 27 maart 2011

Canada

Het zal je maar gebeuren, er wordt een quilt van je geselecteerd voor een expositie in CANADA! Ik kreeg dat fantastische bericht van het quiltergilde, deze quilt met de titel 'zicht op integratie' mag mee. En na heel wat overpeinzingen, overwegingen, plannen, mailen gaat het ook nog gebeuren.... IK GA MEE!!! De tentoonstelling is vlakbij London en laat daar nou net familie wonen, dus daar mag ik verblijven. Samen met een nicht ga ik erheen en kan gaan kijken naar mijn eigen werk ver over zee.

4 opmerkingen:

  1. JAAAAAAA, wat goed Irma! En je gaat nog eens mee ook, wat een feest!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Irma,
    Geweldig dat je mag hangen met deze quilt. En een familiebezoek erbij aan vast, jouw zomer kan alvast niet meer stuk.
    gefeliciteerd, gr. mia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met het geselecteerd zijn. Maak je veel foto's om ons mee te laten kijken bij zo'n Canadeese tentoonstelling.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. helemaal te gek!!!!!!!!! super super!!!!!! je maakt ook echt prachtig werk!!Super trots op je!! ben heel benieuwd hoe je het allemaal gaat beleven?? DIKKE KUS ETHEL

    BeantwoordenVerwijderen